Dmtsrbdk Merhaba rapor parası almak için sosyal güvenlik kurumu ile iletişime mi geçmek gerekiyor. 170i aramıştım rapor tarihinde alırsınız demişti. Rapor bitiş tarihim ise 24.09.
Hale-kd Dmtsrbdk e devlet üzerinden bakın ama hemen onaylanmaz. Önce işyerinizin onaylaması gerekir. Sonra 1 hafta içinde e devlet üzerinden tanımlı hesabınıza yatar.
Dmtsrbdk Hale-kd doğum öncesi raporun parasını da almadım ama. Toplu mu yatacak acaba? Muhasebe ile görüştüm bugün doğum sonrası raporu yeni girmiş sisteme. E devlette görünmüyor
Hale-kd Dmtsrbdk hemen düşmez sisteme bir kaç gün bekleyin mesaj ve mail geliyordu bana ama benim işyerim her ay onaylıyordu aynı maaşım gibi yatıyordu bana ben öyle istemiştim toplu olunca nasıl olur tam bilmiyorum