[silindi] Doktorum hemsirem bana böyle birşeyden bahsetmedi . Gebelikte olan kan uyuşmazlığı ve doğurduktan sonra olan kan uyuşmazlığı mi varmış? İlk defa duydum bence iyice araştırın . Benim bildiğim tek kan uyuşmazlığı pozitif (+) ve negatif (-). Doktorunuzun doğru bilgi verdiğini ŞAHSEN düşünmüyorum bence değiştirin. Sarılığı olan bebek her zaman çok sık emzirilir . Doğum yaptığım hastanede Yenidoğan yoğun bakım hemşiresi,doktorum, sağlık ocağındaki yenidoğan yoğun bakımdan gelmiş hemsiremiz böyle bilgi verdi. İnşallah tekrar etmemiştir yavrunuzun sarılığı tez zamanda şifa bulsun kuzucuk