Dilhunizade bana hemşire doğumdan sonraki 1 hafta içinde bebekle gel demişti, o zamandan beri her gittiğimizde bir sonraki aşının tarihini söyleyip gelin diyor, son gittiğimizde de rota aşısını anlattı, 12 ekimde kontrole gelin eğer yaptırmak istiyorsanız aşıyı da alın burada yaparız dedi.