10 gün önce kulak tıkanıklığı şikayetiyle doktora gittim, kulak içi pislikleri temizledi ama tıkanıklığım tam anlamıyla geçmedi. Sonra doktor, östaki borusu tıkanıklığı teşhisi koydu ve ilaç verdi, ilacımın bugün son günü, ama düzelen hiçbir şey yok. İnternetten baktığımda çözümü için ilaç tedavisi, sakız çiğneme veya ameliyat diyor. Benim kullandığım ilaç geçirmedi, sakız deneyeceğim ama sanki o kadar basit bir şekilde geçmezmiş gibi geliyor. Ama ameliyat da ne bileyim çok abartı geldi, başka bir yolu olmalı sanki. Yaşayıp atlatan, duyan, bilen, bana bir önerisi olabilecek anneler var mıdır ?