Merhaba kızlar bebeğim 3.ayına girdi kaç saatte bir mama vermeliyim .
Yesim52 anne sütü de alıyorsa 3.5 saate bir eğer almıyor sa 2.5 saate bir
Yesim52 mama kutusunda yazar zaten ben ordakine gore veriyordm
Bende şurda bekleyeyim 😊
Melike0809 aynı durumdamıyız ?😊