Dediğim gibi kizlar 8 aydır regl olmuyorum doğum yapalı 2 sene oldu yeni değil emzirmiyorum da bugün doktora gittim hamilelik testi istedi hamile olmadığıma eminim böyle birşey yaşayan var mı çok üzülüyorum nedir bilemiyorum yaşayan veya fikri olan var mı ?