EzgiKizilates benimde aynisi oldu, nomalde 1 cay kasigi bile yetiyor diyolar, benimde o kadar geliyodu yavrum hep agliyodu bende mama verdim, her ne kadar sakin mama verme deselerde mecbur verdim cok agliyodu 😢 boylelikle sarilik olmadi oglum, sarilik olmamasi icin dogru yapiyosunuz bence ama tavsiyem her ogunde mama vermeyin, zorlayabildiginiz kadar emmeye zorlayin son care mama verin, ben hep oyle yaptim, emmedigi zamanlarda da surekli sagdim goguslerimi, bu surecte de bol su ictim, kefir, boza ictim ve mumkun oldugunca dinlendim uyumaya calistim, sonra geldi sutum. Artik hic mama vermiyorum ayni sizin gibiydim bende kafaniza takmayin olumsuz dusunmeyin gelicek sutunuz.