Altntaskadrye Anneler neler tüketmeliyim sanki yediğim herşey karnımı ağrıtıyor gibi 10 günlüğüz tam olarak tuvalete de çıkamadım neler yemeliyim yardımcı olur musunuz teşekkürler 🙏
mysweetbaby Altntaskadrye sezaryen mı normal doğum mu? Sezaryen ise çiğ meyvelerden uzak durun bir süre komposto ağırlıklı beslenin özellikle kayısı kompostosu iyi geliyor normalde gaz yapan şeylerden bu süreçte de uzak durmakta fayda var
Altntaskadrye mysweetbaby normal Doğum oldu ama böyle süreklilik aç gibiyim ama karnımın içleri ağrıyor anlamadım 🤦♀️Teşekkür ederim canım kayısı kompostosu içeyim ben