asya00 benim de yara olmuştu her emzirmeden sonra göğsüme lansinoh sürdüm ve iyileşti bir de mümkün oldukça göğsünüzün kahverengi kısmını bebeğin ağzına tıkın o yaralar bebek düzgün tutamayınca oluyor benimki bir haftada iyileşti umarım sizinki de iyileşir