Tomi bunu hangi tıbbi deneye dayanarak soylediniz peki? Benim doktorum hem turkiyedeki hem su an yurt disindayim buradaki de kesinlikle ne hamileyken ne emzirirken saçın boyatilmamasini söylemekte. Ne kadar organik boyada kullanmis olsaniz saca o rengi vermek ugruna kimyasal karistiriliyor hem koku hem de cilt yoluyla vucudumuza, kanimiza karışıyor. Normal insanlara bile zararliyken sizce emen bebege zarari olmaz mi? 37 günlük bi de. Betim ben boyatmamanizi öneriyorum, çünkü oyle o dakika zararini gormezsiniz elbet ama zamanla bebeklerimizde astim, bronşit, cildi alerjik rahatsizliklari ve daha bir cok hastaliga sebebiyet veriyor.