Hanımlar merhaba bebegım cok huysuz 1ay 12 günlük olduk gazı vardı emerek uyuyordu onu braktı zorla bi seklde uyutp yatryordm bes dk sonra gaz sancısından haykırarak uyanıyordu 3 saat günün belirli günler degl sürekli aksama kdar sanki dayak yemiş gbi aglıyordu ve koliğe dair tüm belirtiler ben kolikten süphelenıyodum doktorum normal dedi ama kolik annelerin yazdıgı hemen hemen hersey vardı sab sımplex gaz ilacını önerdi herkes doktoruma dedm kullann faydasını görmezsenız bunu alın dye bir ilaç yazdı eşimin saglkcı arkdsı arastırdı ilaç 10 günde etkisini gösteriyormus cumartesi 40 ımız cktı aynı zamanda kırkından sonra cocuk degısır de dıyolar ve yne cumartesi o ilaca basladık cocugumda farkedilecek kadar degısıklıkler var ve o huysuzlugundan sonra bu durumu benı korkutuyor bile belki kırkı muhabbeti belki o ilaç adını yazıyorum nette bulamazsınız türkiyeye yeni girmiş ama doktorunuza sorun iyi günler. İlaç: SYMBIOSYS Bifidrop dedıgım gbi buda damla doktorunuza danısın bikere biraz pahalı ama zaten bi aylık bi kullanımı var bitkisel umarım faydası olur iyi günler