Mrl06 Merhaba kızlar bebeğimin kıyafetlerini satıyorum. Çoğu giyilmedi ama ben hepsinin etiketini kesip minoris organik deterjanla yıkadım. Yenidoğan ve 0-3 ay. Lc waikiki ve cartes karışık. Toplamda 11 ürün var. hepsine 330 tl istiyorum bu arada. https://hizliresim.com/mCeHPL https://hizliresim.com/1UXthJ https://hizliresim.com/fxGKA https://hizliresim.com/SHLHHs https://hizliresim.com/Ca8JGO https://hizliresim.com/IGzQDU https://hizliresim.com/qmIUWM https://hizliresim.com/FH69df https://hizliresim.com/OdjF1l https://hizliresim.com/53Zfhl https://hizliresim.com/efETVP] https://hizliresim.com/4MJHX0 https://hizliresim.com/Quo8ND https://hizliresim.com/mCeHPL
Deletedmom60 Mrl06 lc waikikiden 2 büyük torba dolusu alışveriş yapmıştım 350 lira ödemiştim 2. el 11 parça ürüne 330 sence de abartı değil mi
Morcivert061 Deletedmom60 büyük ihtimal içinde cartes oldugu için fiyatı o şekilde yüksek tutuyor ama evet 330 TL vereceğime 0 alırım hersey biraz pahalı olmıs sanırım
Mrl06 Deletedmom60 içindeki cartersleri gerçekten tanesini 150ye aldım ben. Çoğunj neredeyse hiç giydirmedim. Etiketlerini kesip yıkamasaydım zaten sıfır etiketli olacaktı. Tercih meselesi tabi :)
Mrl06 Morcivert061 cidden tek tulumu 150ye almıştım ben. Neredeyse aldığım fiyatın yarısı tüm ürünler ki gerçekten giydiremedim ben bunları:)