Filizz66 Minik0212 benim ilk kızımın 1 yaşına girmesine çok az kala kapandı. Bir yaşına kadar normal sayıyorlar 1 yaşından sonrasına iyi değil diyorlar
GkhanKbr Minik0212 İlk doğduğunda daha yumuşaktı farketmişsindir büyümeye dayalı sertleşir. 6. Aydan sonra olgunlaşma hızlanır ve bir 1 yaşında büyük ölçüde sertleşmiş olur