Dilara412 1 aylık bebeğimin gazı tuvaleti olmamasına rağmen emmerken kendini sıkıyor kızarıyor böyle birşeyle karlışanlar ??
[silindi] Dilara412 Sütteki yağ miktarı çok olunca rahat çekemiyorlarmış. Ona sinirlenebiliyorlarmış. Sütünüzün yağlı olması güzel bir şey ama böyle olabiliyor. Benim de öyleydi. Şimdi emzirmeden önce biraz sağıyorum, sonra veriyorum. Daha rahatız 🙏🏽