Merhaba sevgili anneler🌺
bugün itibariyle 3 ay 5 günlük oğlum, biz 5 gündür düzensiz gece uykusu yaşıyoruz, hoş önceside düzenli değildi.Neyse asıl sorunum bebeğim öncedende uykuya geçene kadar mememi emer sonra uykuya dalınca mememi bırakırdı bende yatağa koyardım.4. Ayına girdğimiz 5 günden beri gece mememi emiyor hiç bırakmıyor resmen uyuyor ama uyku arasında sürekli çekiyor çıkarıncada ağlamaya başlıyor hiç uykuya dalmamış gibi ve bu 1 saatı geçiyor (saat gece 2,3 ve 5 aralığından bahsediyorum) düşünün haliyle belim kırılıyor resmen bende iki gün önce dedim böyle olmayacak yatarak emzireyim uzatıım yanıma uzandım verdım ağzına ama paşam yıne bırakmıyor ben o pozısyonda dalıyorum malum uykusuzum gece gec saatler uyuyor yavasca cekıyorum agzından oldugum yerde uyuyorum bende bu sekılde ancak uyutabılıyorum son ıkı gundur ama çok korkuyorum kendımden uyku sersemıyle cocugu emzırırıken uzerıne yatarsam mememle ıyıce abanıp burnunuda kaparsam allah korusun çünkü içim geçiyor artık.işin ilginç yanı gündüz öyle değil normal memede uyuyo bırakıyor yataga gecırıyorum. Ama geceleri maalesef korkuyorum bu sekılde uyutmayı (yalancı emzik biberon vs tutmuyor öok denemıstır) aç falanda değil süt var kılo gelısımı yerınde ,benımle aynı durumu yasayan ve çözüm üreten anne var mı benımlede paylaşabılır mı bu gece hç uyumadı mesela yıne 2 de uyandı 4:30 uyudu memede yıne dediğim sekılde umarım böyle devam etmez😔yoksa çok zorlanacağım bu gidişle