Merhaba hanımlar benim büyük oğlum 26 aylık oldu. Ama 1 haftadır falan geceleri 3 4 kez çığlık çığlığa uyanıyo anne diyerek bazen çabuk sakinleşiyo bazen uzun sürüyor internetten baktığımda gece terörü olabilir diyor ama eğer öyleyse nasıl bir yol izlemem gerek bilmiyorum daha önce yaşayan ya da duyan gören var mı acaba