aLmisMomSs Merhabalar gazlı bir bebek olduğu için hipp combiotic kullanıyoruz ama sanki doyurucu ve kilo aldırması az oldu. Evolvia kullanan var mı? Gaz yapıyor mu? Yada önerebileceğiniz mama var mı? Meme + mama gidiyoruz 3 ay 20 günlük
durupelin aLmisMomSs biz 6 aylıktan beri evolvia kullaniyoruz ben gayet memnunum gaz yapmadı kaka yapmasını da rahatlattı hatta ama her bebek farklı reaksiyon gösterebilir denemeniz lazim
havos aLmisMomSs bizde hipp kullanırken gaz sorunumuz çok olmuştu aynı zamanda 3 4 gün kaka yapmadığı oluyordu sonra sma ya geçtik ne gaz problemi kaldı ne de kaka çok şükür
Mom095 aLmisMomSs bizde meme + mama gidiyoruz doğduğundan beri. Evolvia önermişti doktorumuz çok şükür ne gaz ne kabızlık yapmadı. Ben memnunum. Bu mama bebekten bebeğe değişiyo sanırım. Ama hemşire bi tanıdığım güzel mama şeker oranı düşük vs demişti. 🌸
aLmisMomSs durupelin ama bizimki daha küçük 😢 6 aydan sonra zaten çok gaz problemi olmuyor diye biliyorum
durupelin aLmisMomSs 1 numara kullanbilirsiniz ztn bende bi eczacı tanıdığım vasıtasıyla kullnamya başladım keşke daha önce kullansaydım 4 mama değiştirmiş bi anne olarak çok memnunum ben tam 7 ay çektim gaz sancısını