Kofteveannesi 3,5 yaşında oğlum da öyleydi hep zayıf hala zayıf.. beta glukan diye bi şurup var. Vitamin her gün ondan veriyorum 4 ml.. bitti tekrar aldık.. şu an 14,5 kilo, geçen sene bu zamanlar 12.7 di biraz toparladı.. yediği hooop gidiyo hiç yerinde durmuyor.. bi de sabah uyanır uyanmaz 1 tatlı kaşığı keçiboynuzu pekmezi veriyorum, meyvelerine hep cici bebe ve öğütülmüş ceviz katıyordum