Ecrm
Off.. al benden de o kadar. Bol su içiyorum sütüm gitmesin diye. Bir de pekmez ile humana çay. Ne yesem gaz yapıyor. Ben aç kalıyorum, onu geçtim çocukta sütümden sadece su aldığından aç kalıyor. Sırf bu yüzden doymadığı zamanlarda (doktor tavsiyesi ile) az bir miktar mama veriyoruz. Korkuyorum meme reddi, mastit ya da süt çekilmesi yaşamaktan. Güçsüz kaldım valla 🤦🏼♀️
Ciğer yemenizi tavsiye ederim. Kimyon atarak tüketin. Hem besleyici, hem de gaz yapmıyor.