-erCansu- benimki de şu an sarılı yeşilli karışık gidiyo bir ara sadece yeşildi canım sıkılmaya başladı,banada doktor normal diyo canım mikrop çıkmadıysa kan yoksa 3 4 aya kadar her kaka normal dedi henüz bağırsak floraları gelişmedi gelişmeye çalışıyo her forma girebilir ama düzelecek dedi. Bu arada benimkide pütürlü pütürlü peki hafif mukus varmı? Böyle bezi kapatıp açtığında kakada bir yapışıklık felan varmı?