Merhabalar, bende ilk oğlumda Lansinohun tekli manuel pompasını aldım. Ama çalışmadığım için hiç sağım yapmadım. Bir kere bile kullanmadım. Şimdi 2.oğlumda işe başladım ve otomatik almak istiyorum. Manuel almak isteyen varsa satacağım. Kutusunda tertemiz duruyo.