1 ay önce spinal sezeryan oldum ilk günler dikişlerimde hiç ağrı olmadı ama birkaç gündür çok açıyor ve içten yanma sızlama oluyor zorladım mi acaba diye korkuyorum bide 2. Sezeryanım arası yakın normal midir bebeğimle bile zor ilgileniyorum kucağıma alamıyorum varmıydı benim gibi olan ne zaman geçer bu ağrılar az biley ayakta kalsam belimde çok agrıyor hep böyle kalacak gibi geliyor sanki 😩