ezgijd01 uygun rahatlık ve sıcaklığı sağladıktan sonra yerde uyuması en güvenli olan bence de , son zamanlarda meşur olan montesori yataklar da bunun süslü hali ,böylece birkaç ayda bir beşik değiştirme ve düştü yaralandı sıkıştı derdinden korunmuş oluyorsunuz çok mantıklı bir çözüm yerde yatırmak , konforu sağlamak şartıyla 🥰