Yagmur05 Arkadaşlar gece bazen emzirmiyorum sabaha kadar. Göğsümde kalan süt ekşirmi bozulurmu ya sanki sütüm kokuyo gibi geliyo 🙄🙄
Deletedmom58 Yagmur05 kalkanları 40 dakikadan fazla takınca süt kanallarını tıkayabiliyor.. birde anne sütü oda ısısında 3 saatten fazla kalınca bozulup ekşimik gibi kokabiliyor kalkanın içindeki sütü kaç saatte bir döküyorsun
[silindi] Yagmur05 göğüs kalkanında biriken süt bozulur. cunku normalde oda sıcaklıgında 3 saat kalabilir süt. ancak kalkandaki süt 37 derece vücut sıcaklıgında duruyor ve ne kadar süredir orada oldugunu bilemiyorsunuz. o yuzden kalkandaki sütü vermeyin
snyymn Yagmur05 yok cnm dışarı cıkan süt koku yapıyo içerdekinde sıkıntı olmaz 😊 bende gögüs pedi kullanıyorum bazen cok geldgi için hemen doluyo atıyorum bazen cok gelmiyo oyuzden 2 gün duruyo gögsümde ozaman gögüs pedi kokuyo mesela 😊
Humakusum Yagmur05 canım bu kalkanı nasıl kullanıyorsun bnm gögsümde durmuyo benmi beceremedm o kdrda para verdim 2 3 kere anca taktım kayıyo hep çamaşır gitmeden takıyorum baZen oda olmuyo
Meryemozen Tüm gün hiç emzirmeseniz belki ama akşamdan sabaha bişey olmaz yani bende olmuyo ama sanmıyorum 🤷♀️
Cigdemomy Kalkanın içinde biriken süt ter ile birlikte birleşince koku yapıyor canım benimde öyleydi kalkanı dolunca yıka bida tak ☺️
Yagmur05 Deletedmom58 saat başı bakıyorum dolunca akıyo zaten o yüzden sürekli döküp sabunla yıkıyorum
Herseycokguzelolacak Deletedmom58 bildigim kadariyla anne sutu oda sicakliginda 6-8 saat kalabiliyir. Sut posetlerinin uzerinde oyle yaziyor
Narcicegi Yagmur05 evet ben de sürekli takıyordjm iki kez mastit oldum ilgisi var mı bilmiyorum şimdi kullanmıyorum daha rahatım
Yagmur05 defnesmoms benimde yara ve çamaşır yada göğüs pedi değse canım yanıyo mecburum kullanmakta 🤦♀️