Merhabalar bi konuda danışmak istiyorum. 3 ay 10 günlük bir bebeğim var. Yaklaşık 2 aydır süt savaşı veriyoruz. Her şeyi denedim sütüm olsun diye. Çaylar, hoşaflar, yulaflar, türlü türlü yemekler, masajlar sıcak kompresler.. Çok az emse bile saatlerce sütüm dolmadı. Galactago ve bestlak kullandım. Bir fayda göremedim. Geçen ay doktorumuz mama önerdi günde 2 defa vereyim dedim meme reddi yaşadım 1 hafta onunla uğraştım zor bela memeye döndürdüm. Ama meme boş olunca emmek istemedi. Solgar b12 kullandım bir süre etkisini gördüm ama yine yok. Bütün gün sağsam iki göğsümden 20 cc anca çıkıyor. Hamileyken bile daha çok sütüm vardı. Çok üzülüyorum bu duruma. Doğumdan sonra 2 hafta emzirebilmek için ne acılar çektim ağlaya ağlaya, yaşayan bilir. Şimdi böyle olması baya üzüyor. Şu an mama veriyorum hipp e başladık. Anne sütü ememiyorsa en iyisini içireyim diyorum. Bazen biberonla bazen de sonda yardımıyla göğsümden içiriyorum unutmasın diye. Ama sütü olmayan göğsü çektikçe yoruluyor mamayı da içemiyor. Var mı böyle bir durum yaşayan? Daha ne yapabilirim sütümün olması için ya da bilmiyorum psikolojik belki biraz da ama mama vermek beni kötü bir anne gibi hissettiriyor.