Mom34 art arda.. 1 tane alıp suyla yuttum.. Hemen arkasından diğeri yine suyla.. Sonrada 3. sü suyla.. Aslında duyunca hemen yapmadım.. Sonra tesadüf tvde bir doktor izledim.. O da tavsiye etti.. Kabızlık için 3 siyah zeytin çekirdeği yutun diyordu.. Öyle yaptım..