Ruzgarbaby iki aylıkken kullanmaya başladım ben canım . Doktorum günde dört kere altı damla verebilirsin demişti , başta öyle kullandım sonra günde üç kere altışar damlaya düşürdüm. Şimdi beş aylık oldu oğlum huysuzlanınca veriyorum sadece . Günde ya bir ya iki veriyorum yani.