Selamlar. Bebeğimin kaşlarında ve kulaklarında egzama çıkmış çok hassas bir cildi var. Doktora götürdük bize içersinde kortizon yok diye Coresatın Panthenol (pembe) ilacı tavsiye etti. Aldık dün ilkkez bebeğimi yıkadıktan sonra yatarken sürdüm. Ve sürdüğüm yerler kıpkırmızı olmuş deriler dökülüyor. Önceden bu kadar kırmızı değildi. Acaba bu iyileşmenin bir süreci mi? İnternnette baktım herkes memnun kalmış bu kremden. Aranızda bu kremi kullanan ve bu şekilde kırmızılık ile karşılasan var mı???