Kızlar oğlum 1 haftadır ishal ama 4 gündür çok yoğun günde 7-8 kere yapıyor doktora gittik tahlilleri temiz çıktı doktor probiyotik damla vermiş oda şehir dışından gelecek bekliyoruz doktor herşeyden olabilir geçmesini bekleyelim diyor halsizlik yok ama çok yoğun artık kıyamıyorum patates pirinç lapası muz yoğurt veriyorum azda olsa hafiflemedi yediği emdiği anında çıkıyor 8 tane dişi var hiç birinde Böyle olmadı acaba diş mi diyorum doktor bilemem Herşey olabilir diyor Sabırla geçmesini bekle diyor ne yapsam bilemedim iki doktora götürdüm ikiside geçer bekle dedi