Momandminnos Arkadaşlar 3 gündür ishal bebeğim sürekli hastaneye gitmek istemiyorum şu günlerde ateş kusma yok sadece ishal emziriyorum mama kullanmıyorum başına gelen veya önerisi olan?
Elifdoruk0103 Momandminnos anne sütü ile beslenen bebekler zaten sulu kaka yapar canım sulu ve sarımsı renkte olur Ve içinde sarı küçük parçacıklar olur onlarda anne sütünün sindirilemeyen yağ parçalarıdır
DefnEliff 13 günlük bebek ishal değildir. Bende ishal sanmıştım fakat anne sütü alan bebekler gürültülü ve sulu kaka yaparlar korkmayın. Yinede doktoruna sorabilirsiniz içiniz rahar etmezse
Momandminnos Teşekkür ederim hepinize çok okunması ve sancısı oluyor ishal olduğunu da görünce panikledim