Atlasveannesi 6. Ayına kadar tam olarak bu durumu yaşadık biz de. Benim oğlum da sadece anne sütü alırken anlattığınız şekildeydi ama şimdi 8 aylık oldu ve ek gıdaya başladığımızdan beri daha düzene girdi. Ben de birçok kere farklı doktorlara götürdüm çocuk cerrahisine bile götürdüm ama Allah’a şükür bir sıkıntısı yokmuş. Gazını çıkarabiliyorsa, yaptığı zaman kakası katı değilse ve zorlanmadan yapıyorsa bir sıkıntı yoktur. Siz yine de takip edin bağırsaklarını çalıştırmak için bacak hareketleri vs önermişti bize doktor siz de deneyebilirsiniz. 🤗