Kader42 beşki reglsindir doğumdan sonra hiç olmadı diyosun ben doğumdan sonra ilk regl 4. ayda oldum..ha sonra 2 regl arasında hafif kanamam oldu 2 gün onun içinde kadın doğuma gittim tiroitlerimde sıkıntı çıktı tiroitlerde sıkıntı olunca adet dışı kanamalar olabılırmış yinede bi görünün doktora bide bende ilk dış gebelikten şüphelenmişti