Btlaydnn 3 ay 15 günlüğüz bizde, 2 aylıkken beri oyun halısı kullanıyoruz seviyor ama çabuk sıkılıyor, sesli gülüyor, sesli yanıt veriyor, kendi kendine sesler çıkarıyor, karın üstü koyuyorum onda da çabuk sıkılıyor, daha tam aktif dönmeye başlamadık arada sırada sert zemimdeyken dönüyor, ağır totolu biraz 😄 zeka kartlarımız var daha yeni aldık onlarıda seviyor, ahhh eller o eller hep ağızda ama engel olunamıyor malesef, kucakta ev geziyoruz hep kafa sağa sola gidiyor, meraklı ne var ne yok bakıyor, sağlıkla büyüüsnler İnş 🤗🧿