Ozz26 Merhaba anneler 27 gün önce sezaryen ile doğum yaptım. İki gün önceye kadar kanamam azalarak geliyordu. Dünden beri arttı. Bugünse çok yoğun. Yaşayan var ise bilgi verebilir mi?
Feminel Ozz26 neredeyse 36 gün falan sürdü kananmam ama artış olmadı. Doğumu yapan doktoruna bir sor bence Yada en iyisi bir kadın doğumcuma gitmen.