Mirage91 Merhaba kızlar, bebeğim 5,5 aylık geceleri uyku halindeyken ağlıyor var mı başına gelen? Önceden hiç olmazdı 10 gündür var.
Cemreim Mirage91 bizimkide 6. Ayin basinda basladi 9 aylik hala bi cozum bulamadik doktor gaz ilaci verdi ek gidaya baslayinca gaz sancilari basliyomud ama biz alerjiden supheleniyoruz test yaptircaz yarin cunku ne zaman peynir verdim o gece cildirdi cocuk
Deletedmom_6 Mirage91 aynı şekilde kızım 5 ay 22 günlük 2 gündür ağlıyor. Gece uykusuna geçişte 2 - 3 kez bağırarak uyanıyor sonra gece uykusuna geçebiliyor sebebini anlayamıyorum. Şu an atak dönemindeyiz
Deletedmom14 Mirage91 3 gündür bizde böyleyiz 😕 gece uykumuz çok güzeldi ama şuan saat başı uyanıyor. Geri uykuya zor dalıyor. Atak dönemimiz de bitti ama niye böyle oldu ki 🥴
Emine_1245 Benim de oğlum 5 ay 17 günlük. Arada geceleri öyle ağlıyor uykusunda. Sarılıyorum öpüyorum sesizce konuşuyorum da bi süre sonra öyle geçiyor ağlaması.
Mirage91 Emine_1245 Ben de öyle senin gibi yapıyorum canım alıyorum sakinleştiriyorum kucakta hemen kesiliyor ağlaması önceden hiç yoktu şimdi 10 gündür ağlıyor hep
Mirage91 Cemreim Bizimkiside çok gazlı bebekti kolikleri oluyordu.3 ay boyunca geçti şimdi 5,5 aylık geceleri ağlıyor ay inşaallah kuzucuğunuz alerji değildir ❤️
Mirage91 Deletedmom_6 Bizimkisi 2 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ondan korktuk tekrardan mı oluyor diye ama galiba çoğu 5 aylıklarda bu oluyor gece ağlamaları
Cemreim Mirage91 insallah canim kac doktor gezdik anca alerji testi yapilabilecek aya geldi bi tane doktorumuz sonraki aylardada kolik belirtileri olur ek gidaya baslayinca oluyomus bunyelri zorlaniyomus ben dua ediyorum gercekten bi alerjisi olsunda en azindan cozumu olur ilaci olur ama cozumsuz sabahlara kadar agliyo yavrum cok zorlaniyorum aylardir
Mirage91 Deletedmom14 Her ay bir önceki aydan daha zor gerçekten. Annelerimiz diyor sizi kucağa almadık usluydunuz . Atak var diyorsun atak mı vardı önceden gerçekten şimdiki nesil daha zor. sağlıklı olsunlarda kuzucuklar insan gerçekten korkuyor bu çocuğun neyi var diye
Deletedmom14 Mirage91 ne atağı, biz ergenliğe bile girmedik 🤣🤣şimdikilerin atağı, sendromu bitmek bilmiyor
Mirage91 Cemreim En yaygın inek sütü alerjisi peynirden şüpheleniyorsanız doğrudur her ay doktora bi sorunla gidiyoruz valla
Cemreim Mirage91 valla bugun gittik ama burnh kasiniyo diye alerji ilaci kullaniyoduk onu bi on gun kullanmamamiz lazimmis bilmiyoduk kan aldilar diger alerji testinide 10 gun sonraya artik yavrum oyle cok agladiki ne kotu birsey ya rabbim evladi hasta olan her anneye sabir evlatlaeinada saglik versin en buyuk acilari ilk ve son bi igne acisi olur insallah
Mirage91 Cemreim amiinn canım inşaallah ağrısız sızısı büyüsünler. ağlamayarak kendilerini ifade ediyorlar bizim kızda 2nci kez idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktora sorduk idrar istedi geceleri hep ağlıyordu