Tubade Cansudeniz ben hiç faydasını görmedim valla ondan nurse harwey kullandık oda fayda etmedi son çare sab simplex kullanıyorız
Dmtsrbdk Elifhanim biogaia çocuğu ıkındırmaktan başka bir şey yapmıyor bence. Ben kullandım sabah 4de başlardı çocuğum. Nurse harways şurup olanı iyi onu kullanın bence
mamAras Aguline ısrarla doktorum 2.kez aldırdı daha çok ağlatıyo, nurse harveys colex daha iyi gelmişt sanki. Sab simplex ve biogaia da çözüm olmadı
Elifhanim Dmtsrbdk bnm cocugmda cok sukur gaz sorunu yoktu ama arkdsmn cocuguna o biogia iyi gelmsti bn zatn kendim bi seklde gazini cikarttrdm gaz yapan butun urunleri yemedm ole sorunm olmadi sukur
Yasmindmr Ben agulineni kullandım biraz iyi geldi ama sonra nurse harveys şurubu kullandım ve kullanmaya da devam ediyorum ondan çok memnun kaldım onu kullanmanizi tavsiye ederim