Herkese Merhaba,
48 günlük oğlum uykuya dalamıyor çok büyük gaz problemimiz var çok ıkınıyor gazını çok zor çıkarıyor hatta 3 4 gün boyunca kakasını yapamadı zeytinyağı ile biz yaptırdık kakasını. Sadece anne sütü ile besleniyor nurse harveys kullandık ıkınmalara çare olamadı kaka yapmadığı için doktor debridat verdi onu da veriyorum ama çok istekli vermiyorum üstelik gazını çıkarttığı zaman gazında koku fatkediyorız bu daha minicik bebek normalde koku olur mu bilmiyorum lütfen bana yardım edin şuanda sab simplex aldık onu kullanıyoruz bir de biogaiga almayı düşünüyorum ıkınmalara biogaiga iyi gelir mi çünkü ıkınarak kendisini uyandırıyor çok ağlıyor