Kbragzl Hanimlar bebeğinizi emzirdikden sonra hemen gazını nasıl cikariyosunz? Ben Emzirdikten snra omzuma yatırıyorum bazen cok rahat cikariyor bazen de 15dk beklesem de çıkarmıyor. Bu sefer yatirinca (yüzüstü yatiyor benimki) kıvrılıp duruyo. Bazen de kusuyor. Nasil yapsam da hemen cikiverse şu gaz😅
duygukoc Kbragzl benimki 19günlük öyle çok doyunca daha göğsümden omzuma koyana kadar kendi kendine çıkartıyor bazende yarım saat omzumda gaz çıkarsın diye uğraşıyorum gazını çıkartırken miğdesini omzunuza doğru yaslayınki baskı yapsın daha kolay çıksın gazı
Babybboy Kbragzl omzuma alıp sırtında elim mide tarafına gelecek şekilde yukarı doğru vurarak çıkarıyorduk. Eğer çıkmazsa diğer omuza alıyorduk hareket etmesi için. Bize hemşiremiz u şekilde söylemişti ilk aylarda hiç ama hiç gazi aksamadan cikti
Meriwa Kbragzl canım yüz üstü yatırmayın doktorum özellikle öyle yatmaması gerektiğini ani bebek ölümlerine yol açtığını nefes yolu tıkanma riskinin daha cok olduğu ve kalbinin sıkışıp durma riskine karşı asla yatırmamam gerektiğini söyledi sizde dikkat edin gaza da gelrsek bazen benimde öyle oluyo bide memede uyuyor yatağına yan yatırıyorum bazen uyuyor bazen gazı olunca da durmuyor damlalarla hallediyorum onun dışında zor yani 🤦♀️
mysweetbaby Kbragzl 37 günlük bebek deneyimime dayanarak söylüyorum gazın çıkacağı varsa daha saniyesine 2 patla hatta bazen çocuğu kaldırırken çıkıyor.çıkmayacaksa dakkalarca pat ptla nafile :) yine içim rahat etsin diye 5 dk pat patlıyorum öyle.ilk doğduğunda hiç üstten çıkmazdı.çıkarmayı bilmiyormuş meğer doktor öyle demişti.şimdi her 10 defanın 3-4ünde çıkıyo anca :)
Poyrazeymen Sırtı size gelecek şekilde dik tutun bebeği emdikten sonra bir eliniz midesinde bir eliniz bacaklarında 5 dakikada cikariyolar biz öle yapıyoruz bizim hemşiremizde ole göstermişti diğer türlü sırtına vurdugumuzda kusma ihtimalini artiriyosun demistu
Kbragzl Meriwa bizimki 1 ayindan sonra hep yüzüstü yatti canim diger türlü istemdi bi sirt ustu yan yatmadi cok ugrastk tek caremiz bu oldu😅 cok şükür artik kendini koruyo 4 aylık olacagz sagolasn dediğinde haklisin yoksa
Meriwa Kbragzl benimkide yüz üstü cok seviyor sakinleşip daha kolay uykuya dalıyor ama işde annelerimizin bizde uyguladığı yatırma yönteminin yanlış olduğunu duyunca üzüldüm valla allahım korusun evlatlarımızı cnm 🙏🏻
Kayra_Hatice Kbragzl biz 6 aylık olduk omzuma koymuyorum normal severmiş gibi kucağıma alıyorum önce hafif vuruyorum sonra ovalıyorım hemen çıkarıyor. Bazen de sadece ovalıyorum
Sibel2308 Benim kizimda bi aylik bazen iyi cikartiyo bazen yok,birki gundur arkadan hava atmaya basladi ama iste,emeli yarim saati gecti bekliyorum ya kusarsa falan die…