Naz0106 Merhaba, sordugunuz soru dısında, her hafta adet kanaması yasamıyorsunuzdur muhtemelen dogum sonrası kontrole gittiniz mi 40. günden sonra veya 3. ayda. Hamile veya değil her şekilde doktorunuz gitmelisiniz, emzirirken hiç olmamak veya düzensizlik normal kabul edilse de bu sıklık sizi yorar. Saglıkla kalın.