ebrualp Tam 72 saat süren ateş varsa ve ateş düşürücü ile düşmüyorsa ( dogru doz veriyorsunuz değil mi bu da önemli) hastaneye basvurmalısınız. Diş çıkartırken bagısıklıkları düştüğü için vücutta enfeksiyon olabilir. Bebeğiniz su içebiliyorsa bol bol su verin ( ateşi düşürmede içini rahatlatır susuz kalmasın, emiyorsa sık sık emzirin veya mama verin) duşa sokun ılık suyla oyuncak atın içine oynasın suda. Evinizde gerçek gülsuyu varsa eklem yerlerine sürebilirsiniz( ateş düşürücü etkisi vardır ve zararsızdır-alerjisi yoksa) çok geçmiş olsun. Diş ateşi 38’i geçmez deselerde bazen olabilir ama bu kadar gün düşmeyen ateş 6. hastalık olabilir gibi geldi. geçmiş olsun