Anne13 inanın burada okudum ama sanırım ben de alacağım artık. 1 haftadır uykusu var ama gece 2-3 olmadan uyumuyor. Gündüz uykusu normal hadi annecim ee ee diyorum hemen geliyor yatağına koyuyorum kendisi uyuyor zaten. Ki öğlen de çok uyutmuyorum artık tek uyku yapıyor 13 aylığız bugün erken uyur dedim ama yok saat 2 de zor uyudu ayağımda sallayım diyorum ona da izin vermiyor. Saçını seve seve uyuttum. Ama neden uyumuyor savaşıyor resmen anlamış değilim