Bebegim 10 gunluk anne sutu veriyorum. Ama ilk 2 gun sutum gelmedigi icin mama verdik. Ilk mamasi Hip ama onu sevmedi bazen cikariyordu. Sonra hemsirenin tavsiyle bebelac ar kullanmaya basladik . Suan da onu kullaniyoruz. Ama pek bir bilgim yok mamalar hakkinda. Uzun sure bebelac ar kullanan anneler mama hakkindaki fikirleriniz nelerdir?