Kuelkedisi ah kuzum biz 1 ay 6 günlüğüz ben eşimle bukadar haşır neşir olmadım 😂 mememden kopmayan bir oğlum var sanarsınız tutkalla yapıştırmışlar ağzından kendi uyku sersemi çıkartıyor sinirleniyor azer bülbül edasıyla titreye titreye kafası geri yapışıyor memeye😂 yapışık ikizler gibiyiz artık evin içinde herkes alıştı çocuğu mememde görmeyen bi tedirgin oluyor😂 ayakta evin içinde gezerken bile memede. Emiyo karnını doyuruyo eminim buna diyodum benimde içime kurt düştü acaba mı dedim bugün devam sütü denedim hem dedim ben dinleniyim hemde doymuyorsa çocuk ondan mo ağlıyo acaba açmı kalıyor dedim. Gittim aldım geldim sabah yaptım içirdim sonuç biberonu bitirdikten sonra yine meme aradı🤦🏼♂️Tamam dedim tamam bu çocuk meme sapığı😂 devam sütü içti gün içinde hemde benide emdi. Yatmadan önce devam sütü verdim yine dedim içer uyur nede olsa tok. İçirdim üstüne 3 kez daha beni emdi peş peşe. Öyle bir ağlıyo öyle bi huysuzlanıyoki sanki açmış gibi. Yada biyeri ağrıyomuş gibi. Sonradan dedim yapış oğlum yapış yapacak bişey yok🙈😂 yani üzülmeyin tamamen güvende hissetmek huzurlu olmak için memede durmak istiyorlar sütünüz yetiyordur. Çiş takibi yapın anlarsınız zaten. Günde kaç dolu bez atıyorsunuz? Doymasa yani sütünüz az olsa yada yetmese aç kalsa çok çiş yapmaz kendinize stres üzüntü yada yetemiyomuyum acaba gibi paikolojik baskı sakın yapmayın. Siz güzel bir annesiniz. Evladınıza birtek siz iyi gelirsiniz🌸