Selam kızlar bebeğim bugun tam 3 aylık oldu. 2 kere uykusunda çığlıklarla uyandı şimdi ise uyanıkken dudagını büzüyüp başlıyor ağlamaya çığlık atarak sebepsiz yere karnı tok bezi temiz neden böyle yapıyor anlamıyorum elim ayagım titriyo öyle ağlarken akıl verirseniz çok sevinirim