Yasemincrmali ben kullandım hala kullanıyorum kızım ö 9 buçuk aylık, gün içinde ortalama 15-20 dk biniyor, bi zararını görmedim, gayet emekliyo, koltuklarda geziyo bi gerileme yapmadı 🤷🏻♀️ insanlar neden bu yürüteçten bu kadar korkuyo anlamıyorum. Bebeğiniz bişeyi yapmak istiyosa zaten gayet güzel yapıyo☺️👍