Blackmom Arkadaşlar çok bir para vermek istemiyorum en fazla 150₺ gibi./ Daha sonra masa sandalye olarak kullanılan modeller mantıklı geliyor ama karar veremedim kullanışlı olur mu acaba diye yardımcı olur musunuz ?
bitterdelisi24 Blackmom https://imgyukle.com/i/554pFM https://imgyukle.com/i/554BBy 110 tl cokda guzel canım☺️
hayalimgercegim-0910 Blackmom ikea antilop kullanıyoruz çok memnunuz. Güncel fiyatını bilmiyorum ama değerlendirebilirsiniz çok hafif küçük taşıması kolay.
Bikahve Blackmom ikea antilop ben memnunum kızımda kullandım parçalayıp kaldırdım şimdi oğlum için çıkardım
Blackmom bitterdelisi24 Güzel birşeye benziyor. Model nedir isim olarak ? Suan kullanıyor musunuz acaba
efuchan bitterdelisi24 @Blackmom bu modelden bizde de var gayet uygun 6 aylık şuan üstündeki kılıf kayıyor çok da ince ben bi kat kalın bi kılıf almayı düşünüyorum
Blackmom zeynepzeze zeynepzeze Betul055 ya herkes ikea öneriyor.. ama sapsade birşey gibi geldi bana ? Daha sonra nasıl saklıcam ? Ne gibi özellikleri var acaba kullanıyor musunuz ? Tepsisi çıkıyor mu
zeynepzeze Blackmom Sade derken? Mama sandalyesi sonuçta. Yemeğini yetip kalkacak yani. Ne özelliği olsun ki 😂 Tepsisi çıkıyor, saklanabilir. Eğer renkli bir şey istiyorsanız onlarda var ama 350 TL
Morcilekkk Wellgro almayında 🙄 3ay 27 günlük bebegim trendyol indiriminden aldım nasılsa alıncak diye çok küçük geldi bebegim şuan otursa doldurur içini küçük baya almayın
efuchan bitterdelisi24 altına müslin koyarak oturtturuyorum ben de yalnız ince yapısından sebep ya ilerde iyice güçlen i nce düşerse korkusu var ama bu masaları ona uygun dengeliyorlatdır değil mi
Blackmom Karel bende aynen bu ürünü düşünüyorum. Acaba kullanan var mi ? Masa sandalye oluşunun dezavantajı var mı
OzgeOzkan Karel bencede mantıklı ama bende tecrubesizim. Bı de ikeaninkini ne için tavsiye ediyorlar hiç anlamıyorum pek bı özellik göremedim
sherlock_mom Karel 2 haftadır kullanıyorum çok memnunum çoğu şeyim Eleleden zaten ürünlerinin hepsinden memnunum buda tam istediğim gibi
Karel OzgeOzkan aynen bende bide onun koltuğuna ekstra minder gerekli 🤷🏼♀️ Tabi ikea kalitesi diye bir gerçek var ama bilemedim