Tazeanne38 ben de yaptırmadım ve yaptırmayı düşünmüyorum 150 çeşit zehirli ishal varmış sadece 50’sinden koruyormuş. Sordum peki bu virüs nasıl kapılır yani diye, çocuk kalabalık ortamlarda bulunuyorsa (kreş, anaokulu gibi) bu virüsü kapma tehlikesi olurmuş. Ben çalışmıyorum, bebeklerime kendim bakıyorum, o yüzden gerek duymadım. Öğrendiklerimi de size aktarmak istedim.. %100 bir koruma söz konusu olsaydı yaptırırdım, fakat iki bebekle tam koruma sağlamayan bir aşı gereksiz masraf olarak geldi bana