Edaidil Merhaba bebeğim 2 ay 14 günlük aşırı gazlı ve kabız bebek conformil mama kullanmaya başldığımzdan beri biraz da olsa gaz problemimiz azaldı fakat kaka rengi Kına yeşiline döndü aynı durumu yaşayan varmı ?
esmerayes Edaidil kina gibi olan kaka normaldir hem mamadan kaynakli olabilir hemde iyi doydugunu iyi beslendigini gosterir
Gamzelidolunay Bende kullanıyorum ama hiç böyle bi problem yaşamadık genelde üşüttüğü zaman böyle bi sorun oluyor ama bi doktora götürün isterseniz