6aydır eşimle beynimizii deşen sesten kurtulduk sanıyorum 2 gündür istikrarlı olarak açmıyorum ve uyuyor ben onsuz uyumaz diye düşünürken uyuyor yeni bıraktığımız için şu anlık fazla kıpırdanıyor ama geçer diye umuyorum siz de bırakınca öyle mi oldu 😊