esmerayes fistikcisahap ben kullanmiyorum evde bir suru markaninki duruyo kulla ip huzur etmektense kullanmamayi tercih ettim ne kadar dogru bilemiyorum tabi ama o hali dahada canimi acitiyo onun yerine gunluk yatim saat falan gunese cikariyorum
fistikcisahap Maviyemeftun muhtemelen içindeki etken bir madde rahatsız ediyor, vermesem de birçok sorun oluşturuyormuş napsam bilemedim ya
Koalammm fistikcisahap İçerisinde ayçiçek yağı olunca dvit çok gaz ve karın ağrısı yapıyor ama ocean zeytinyağı icerikliydi sanırım bir de well care deneyin
fistikcisahap Koalammm onu da denedim canım o da aynı çocuğu rahatsız ediyor. Korona olmasa bi götürürüm ama bilemedim
Koalammm fistikcisahap E doktora söyleyin o zaman gidemiyorsaniz sağlık ocağına gitseniz de olur biri daha post açmıştı denediği her marka bebekte huzursuzluk yapmış doktor belki ampul şeklinde olandan verir bir kere kullanırsınız bir daha kullanmanıza gerek kalmaz
fistikcisahap esmerayes bende çıkarıyorum ama yetersiz valla, kuzenimin çocuğu 1.5sene welcare kullandı doktor d vit değerlerine bakmış bomboş çıkmış bide çocuk devamlı dışarıda sen düşün
esmerayes fistikcisahap orasi oyle tabii ama napayim cok kivraniyo verdigim zaman cok kotu oluyo katila katila agliyo
fistikcisahap Koalammm Aaa öyle bir post var mıydı?aramalara yazdım ama çıkmadı, tüp olan nasıl oluyor ki? Teşekkür ederim 🙏
MinikOsman Koalammm ampul olanlar bebek için çok ağır olur. Normal bireylere bile d vitamin değeri çok düşük değilse ampul vermiyor doktorlar. Ampulde yoğun bi d vitamini var ve bir anda yoğun bir d vitamini yükleniyor vücuduna
Koalammm fistikcisahap Hatırlamıyorum canım ya birkac ay geçti üstünden 🙄 Bir degerlerine baktır normal seviyelerde belki daha fazla kullanmanıza bile gerek kalmaz
Koalammm MinikOsman Evet tabiki içerisinde oldukça dvit var o yüzden dedim zaten bir defa kullanıp bir daha kullanmanıza gerek kalmaz diye. Tabiki kararını verecek olan doktordur bende git al eczaneden demedim sonuçta 🤗
MinikOsman fistikcisahap o konu da bi fikrim yok maalesef bi doktorunuza danışın. D vitamini kullanmayınca ne sıkıntı olabilir diye bi kaç sonra kullansanız biraz büyüdüğü için belki bünyesi daha iyi kaldırır ilaçları
fistikcisahap Koalammm haklısın canım da işte hastanelerin durumu ortada sağlık ocağına da gidilmiyor filyasyon ekipleri onlar